خدمات وکالت ایرانیان خارج کشور ارائه شده توسط آمنه آقاعلی وکیل تهران

وکالت ایرانیان خارج کشور در ایران از جمله امور مربوط به خانواده و احوال شخصیه همچون طلاق، انحصار وراثت، ارث و ... همچنین تعیین تکلیف اختلافات و دعاوی مربوط به اموال منقول وغیر منقول ایشان از حوزه‌هایی است که انجام آن نیازمند وکیل متخصص می‌باشد.

هموطنان ما در هر کجای دنیا که باشند برای پیگیری و انجام امور اداری و حقوقی خود نیاز به متخصصین آشنا به قوانین دارند تا بتواند مشکلات اداری و حقوقی خود را به درستی حل نمایند.

شما عزیزان می‌توانید پیگیری تمامی امور حقوقی و اداری خود را به وکیل پایه یک دادگستری آمنه آقاعلی با ۱۴ سال سابقه وکالت و انجام صدها پرونده موفق برای ایرانیان مقیم خارج از کشور و پیگیری امور و دعاوی در سریع ترین زمان و با بهترین هزینه واگذار نمایید.

خدمات وکالت ایرانیان خارج کشور ارائه شده توسط آمنه آقاعلی وکیل تهران:

  • قبول وکالت جهت اقامه دعوی و حضور در جلسات و دفاع از دعاوی اقامه شده له یا علیه ایشان
  • وکالت انجام امور اداری، حقوقی و قضایی
  • پذیرش وکالت در دعاوی خانوادگی از جمله مطالبه مهریه و دفاع در پرونده‌های مهریه، دریافت حکم طلاق و تنفیذ حکم و اجرای آن در دفاتر طلاق، ثبت ازدواج ایرانیان مقیم خارج و...
  • انجام امور مربوط به پذیرش فرزند (فرزندخواندگی) جهت دریافت حکم سرپرستی کودکان ایرانی
  • قبول وکالت ایرانیان بازنشسته جهت دریافت حقوق و مستمری بازنشستگی
  • قبول وکالت هموطنان خارج از کشور در تنظیم قراردادهای خرید و فروش ملک و دعاوی ملکی
  • وکالت  در دعاوی امور حسبی جهت دریافت گواهی انحصار وراثت و تقسیم ترکه، مهر و موم و تحریر ترکه، اخذ گواهی رشد، اخذ حکم حجر و تعیین قیم و امین و...
  • انجام امور مالیاتی از جمله دریافت مفاصاحساب مالیاتی از جمله مالیات بر ارث، مالیات نقل و انتقال هموطنان خارج از کشور و...
  • وکالت در دعاوی کیفری از جمله خیانت در امانت، کلاهبرداری، انتقال مال غیر و ...
  • دعاوی ملکی همچون تخلیه ملک مسکونی و تجاری، الزام به تنظیم سند رسمی و...

راه‌های تنظیم وکالتنامه با وکیل در ایران:

روش اول - اعطای وکالت در سایت مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی

مراحل تنظیم وکالتنامه برای انجام امور اداری، حقوقی و وکالت ایرانیان خارج از ایران در این سایت به شرح ذیل می‌باشد:

متقاضی باید وارد سایت مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی شده و در قسمت تایید اسناد ثبت نام کند. اطلاعات درخواستی اعم از اطلاعات متقاضی و اطلاعات وکیل باید دقیقا مطابق با شناسنامه ایرانی طرفین تنظیم شود. بعد از ثبت نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور وارد پروفایل خود شده و وارد قسمت نمایندگی و یا کنسولگری ایران در آن کشوری که در آن زندگی میکند شود.

وارد قسمت وکالتنامه شده و نوع وکالتنامه مورد نظر خود را انتخاب کند. اطلاعات لازم در تنظیم وکالتنامه را وارد نموده و بعد از تنظیم و ثبت وکالتنامه خود، کد رهگیری وکالتنامه را دریافت نماید.

روش دوم- اعطای وکالت به صورت حضوری

متقاضی باید به نمایندگی مربوطه در دفاتر حفاظت از منافع جمهوری اسلامی یا دفاتر کنسولگری ایران در کشوری که در آن مقیم هست مراجعه کرده و بعد از تنظیم فرم وکالتنامه آن را تایید و امضاء نماید.

روش سوم: اعطای وکالت از طریق سامانه‌ی ثنا قوه قضاییه

چنانچه متقاضی سابقه ثبت نام در سامانه ثنای قوه قضاییه را داشته و خط موبایل اعلامی در سامانه ثنا در ایران برای او  فعال می‌باشد می‌تواند از طریق این سامانه به وکیل وکالت اعطا نماید. جهت اعطای وکالت از طریق سامانه ثنا ابتدا وکیل اقدام به تنظیم وکالتنامه نموده و کد پنج رقمی امضای وکالتنامه به شماره موبایل ثبت شده ارسال می‌گردد و با ارسال کد برای وکیل و وارد نمودن کد مذکور وکالتنامه ثبت می‌گردد. توجه داشته باشید که وکالتنامه الکترونیک تنظیم شده در سامانه ثنا فقط در محاکم دادگستری و ادارات ثبت قابل پذیرش است. لذا جهت مراجعه به سایر ادارات، تنظیم وکالتنامه رسمی از طریق سفارت و یا دفاتر اسناد رسمی الزامی است.

 

ایرانیان عزیز خارج کشور می‌توانند برای دریافت مشاوره تنظیم انوع وکالتنامه و قرارداد، همچنین برای اعطای وکالت انجام کلیه امور حقوقی خویش از طریق صفحه تماس با ما با وکیل آمنه آقاعلی در ارتباط باشند.